Wednesday, November 17, 2010

perempuan pun minat bola.

Sewaktu Iran lawan Malaysia tempoh hari, aku dan kawan sepejabat sempat curi-curi tengok di ofis. Atau bukan curi-curi tengok, tapi tengok betul-betul (duduk atas sofa empuk depan tv 42 inci bukanlah curi-curi namanya).

Aku tau memang Malaysia akan kalah walaupun aku mengharapkan seri 0-0 memandangkan Malaysia bermain tanpa penyerang dan pertahanan yang agak mantap.
Iran tendang macam nak pecah bola tapi haram tak gol. Keeper bermain cemerlang.

Sedang aku komen itu ini dengan kawan aku tu, pegawai yang sebilik dengan aku lalu depan TV dan sound direct,

"Patutla anak asyik menendang je, mak nye minat bola"

Mungkin betul. Jika betul pun bagus jugak. Mana tau anak aku boleh jadi pemain Negeri Sembilan pulak nanti. Nak nak dapat kembar pulak, kan? Woho!

Tapi satu je aku takut.

Aku takut anak kembar aku nanti terpengaruh dengan dunia material dan kecantikan. Maka, terjatuh cinta dengan kecantikan artis.

Kalau mak tak kasik kahwin artis, kau jangan kahwin lari di Thailand pula ye?

0 orang telah menjerit:

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks