Monday, November 19, 2007

Delicious meal at DeLiciOus



Aku nak tambah apa yang aku suke tentang tempat keje baru ni. Ready??


Celebrating Birthday Bash!!!!!!


Tarikh : 19 Nov 2007

Masa : 12-2.30pm (exceed lunch hour.. ngeh ngeh)

Tempat : Delicious Restaurant at Bangsar Village


Celebrating birthday November and December babies..

Makan dan makan dan makan..


Aku order :


Main :

~Sambal Tumis Udang set (dengan nasik putih, keropok ikan, kerabu nenas dan SERUNDING DAGING).

Aku suka sangat sebab pedas dan sedap!! Mula-mula aku rasa sambal tu aku dah tau diorg pakai serbuk cili dari India. Terasa sangat cili dia dan terus aku meneruskan suapan aku walaupun sebenarnya perut aku dah penuh dengan mushroom soup. Decoration sangat kreatif sebab sambal udang tu diorang masukkan kat dalam kulit jantung pisang yang dari jauh nampak macam sampan. Serunding daging pun sangat sedap!! Lazat.


~Mushroom soup

Aku tak suka mushroom soup. I used to. But Delicious's Mushroom Soup telah mengubah seleraku terhadap mushroom soup. Sedap siot!! Bukan ape, diorg guna cendawan jepun yang kaler itam tuh.. Mushroom yang kaler putih tuh diorg tabur dalam soup tuh. Wahahhaha.. Memang maveles ler!!!


~Death in Iced Chocolate

Ini minuman yang aku order. Aku memang hantu coklat. Pagi ni je dah belasah 2 paket kinder bueno. Dalam iced chocolate ni ada 3 lapis, lapisan yang pertama, satu scoop vanilla ice cream, lapisan kedua creamy (macam susu la) and the third one, chocolate cair.. memang meleleh beb~ seriously delicious..


So, harga untuk semua ni,

Sambal Udang RM9.90.

Mushroom soup rm9.90 and

iced chocolate, RM7.00.


The best thing is, i dont have to pay~~!! *Ngeeee*


TAnya balik : KEnapa saya suka kerja saya??
JAwab balik : Sebab dia best!!


*waiting for 4.30pm for the birthday cake, Haegen Dasz ice cream cake*

1 orang telah menjerit:

annashaman said...

abes????bangge?????

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks