Sunday, April 13, 2008

::Natijah Cemburu::



Kerana terlalu cemburukan saudara Qaiyum yang dengan penuh berlagak mempamerkan gambarnya (yang tak kacak) dengan FT, aku nekad untuk ke pesta buku antabangsa di pwtc. Hari kedua akhir ini, aku harap dapat jumpa FT, tapi malangnya, dia sibuk dengan pelancaran buku barunya "Karya Nan Indah" :




Jika saudara Qaiyum bercerita dengan gambar, eloklah sekiranya saya ceritakan dengan gambar juga! (taknak kalah!).

*akademi sains malaysia*



*letih kaki berjalan, nasib baik mak bawak air (yang mulanya kami semua taknak pegang sebab berat dan kata "alah.. macam kat sane takde jual air". Tapi, air ni jugakla yang menhilangkan dahaga kami. Moral : Jangan lawan cakap mak!)*

*4 buah buku dari FT termasuk Karya Nan Indah yang dilancarkan semalam*

*door gift.. kalau anda jalan perlahan dan buat muka manis, anda akan bawa pulang lebih banyak buah tangan seperti ini.. =P *


*Ini adalah hasil dari 3 jam berjalan dan berpenat lelah ber-taici dan bertawaf. Heh. Dekat RM200 jugak la habis!! Tak mengapa, kerana buku kuturutkan...*

ps:// Target esok : Jumpa FT!!

2 orang telah menjerit:

Anonymous said...

Ala.. Jeles Ke Aku Bergambar Ngan FT? Huhuhu.. Takpela. Aku Superimposekan Je La Gamba Ko Kat Dalam Gambar Kitorang Tu. Okeh ?? Hehe.. Banyak Giler Borong Buku. Haha..Aku Yang Bukak Kaki Novel Ni Pun Terkulat² Nak Abiskan 3 Novel FT Nih. Wuu..

Mommy Aisy said...

hai, sy sukakan gmbr penanda yg bertulis "syy.. ulat buku sdg beroperasi". i like it.

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks