Thursday, January 10, 2008

::1429H::

Salam semua.

Banyak perkara menarik berlaku sepanjang awal tahun 2008 ini. Ha, baru 9 hari 2008 bermula kan?

Aku dapat laptop baru. HP COMPAQ 2710p. Seronok kah aku? Memang seronok.
WALAUBAGAIMANAPUN.. ini bermakna beban kerja bertambah (i enjoy my works maaa...).

Aku di-propose. (No question okay, push stop).

Aku ada 'kawan' baru di rumah. Macam-macam ada... (Kopak duit saye.. huhuhuhuu...)

Mungkin benar kata kawan cina saya, 2008 menjanjikan yang terbaik untuk saya.

2008..
2008..
2008..


Untuk tahun hijrah yang akan menjelma esok, aku tukar skin blog ini kepada yang lebih simple. No more love-love. Dan skin ini dalam 3 warna lembut yang menggambarkan diri aku yang sememangnya lembut dan sopan (aku tau kamu cemburu).

1429..
1429..
1429..


ps:/ Jom lepak masjid nak malam ni?

9 orang telah menjerit:

ILynn Virgobiru said...

waaaahhhhh
warna lembut ni besttttt
i likeeee
sesuai gitu!
;)

djambu puadovich said...

ha?
ko akan kawin?
tulisan ko akan masuk surat khabar?
i can't wait...

Sarah Mohd Shukor said...

Salam Hawa.

warna lembut yg cantik! eh, di propose?! so did u say yes? hehe. didoakan yg baik2 utk awk dan dia (knp sy tak tau sape dia ni??) :| sy jgk la ntah bila lg :p salam maal hijrah hawa.

hawa said...

SAlam sume...

Ilyn : waaahhh.....

yeop : APekah yang anda membebel ini?

sarah : thanks! Anda tak tau kerana saye tak pernah memberitahu. ;P

Anonymous said...

aku membebelkah?
cuma 2 dari 473 soalan yg terbit dari lubuk minda aku...cewah...

Unknown said...

layout baru sungguh cantik =)

dan mesra pengguna bagi firefox lover, rite?? ehehe..

long time tidak bersua di blog, apa cite? uh, 'ayat2 cinta' di pending. i dont know y n dont know when akan di putar kt pawagam. ttbe dah mls nk tggu. heh.

nway, hawa add nina kt YM ke?

reezwan said...

theme ko yg ni better daripada yg dulu tu... hehe laptop baru eh..snap la sket...kasi org cemburu sket ahhaha

Sarah Mohd Shukor said...

Hawa, kalau camtu, silalah mengasi tahu sy yg x tahu ni :p serius nk tahu!!

Anonymous said...

yeop :
Oh, silalah bertanya lagi. Jangan jadi penyegan. Eh silap jangan jadi pemalu. Nanti sebut penyegan ko salah faham lak. Hehe.

Nina :
Anda betul. Semua pengguna musang berapi boleh membaca dengan selesa sekarang.

Pending sebab apa? Ym tu nina yang add dlu kan?

Reezwan :
Thanks. Ko kan mmg suke yang simple. Aku mmg ingat nak snap. Tapi nanti ade pulak yang gigit pc sendiri, bukan setakat itu, malah membalingnya ke dinding, sambil hidung berdarah kerana terlalu cemburu dengan laptop baruku.

Sarah :
Tunggu k! Bagitau klu la.. Dia bukan ex-kisas. Rasa-rasanya siapa? =P

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks