Tuesday, November 08, 2011

Ada orang terasa hati..

Susah juga ya bila taraf kita hanya pekerja bawahan tetapi terpaksa bekerja sebagai ketua kepada pekerja bawahan.

Ada juga yang terasa hati.

Aku sangka tiada yang akan berkata apa-apa. Aku bukan minta pun untuk 'jadi boss'. Aku terpaksa kerana boss aku yang suruh aku jadi boss. Jadi sebagai 'acting boss', aku ada hak untuk tanya kau pergi mana, dan ambil tahu (bukan ambil alih) semua kerja yang ada.

Sebab, nanti aku yang kena bagi laporan kemajuan kerja. Bukan orang lain. Jadi nak tak nak, aku terpaksa jadi busy body untuk semua perkara.

Lagipun penilaian SKT sedang berjalan kan sekarang. Semua orang nak dapat pangkat cemerlang.

Aku juga. Dan aku tahu kau juga.

Jadi tolong faham. Aku dah buat ayat aku sehabis baik supaya tak dengar macam bunyi arahan.

Sekian.

0 orang telah menjerit:

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks