Wednesday, May 07, 2008

Ini bukan tag - harap maklum

bile name saya hawa (ha wau ya takde titik)

Saya selalu menjadi sasaran guru-guru ketika sesi menjawab soalan. Saya juga selalu di evaluate dahulu. Cikgu kata, nama saya unik, sebab memang old school. Tapi saya comel, muka saya tak old school - harap maklum.

Saya juga selalu di kaitkan dengan adam. Walaupun nama saya unik dan jarang-jarang ada, saya suka meletakkan name bapa saya utk memanjangkan nama hawa.
dan adam?
Kawan pertama saya bernama adam ialah ketika berumur 4 tahun. Saya masih ingat kerana adam yang ini sangat nakal, suka buli saya. Dia tinggal di Kg Melayu di JB.

Kawan kedua nama adam. KEtika itu saya di sekolah menengah seri perak, dari tingkatan 1 hingga tingkatan 3. Mustazam Adam nama di beri. Suara sedap bak puluh perindu. Kalau dengar suaranya pasti rindu berdendam dendam. Tapi kalau tengok wajahnya sekali pasti meracau bermalam-malam. Betul, tak tipu, ini cerita betul.

Kawan ketiga nama adam. Ketika itu saya masih belajar di UKM. Antara ketiga-tiga adam ini, dialah yang paling.. hmm.. tak perlu disebutkan. Saya pernah meminjam skuternya untuk pergi makan malam bersama cik shella. Pelik bukan? Kerana adanya persepsi skuter hanya untuk perempuan atau kaum hawa. Tetapi adam mempunyai sebuah skuter. Adakah dia... hmm.. takpe. Dia masuk zapin. Jadi anda fikirlah sendiri. Untuk lebih mengenali dia, sila masuk sini.

1 orang telah menjerit:

Adam Mohd Juni said...

tapi i rase adam no 3 tu yang paling kiyut deyhhh

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks