Friday, January 02, 2009

::Shopping untuk May 2nd::

Hari semalam sepatutnya menjadi hari indah.

Semalam keluar shopping di Sogo dan kemudian singgah di Alamanda (singgah la sangat..) dan tiba-tiba ter-tonton filem ini :


Setelah ketawa berdekah-dekah, tiba-tiba sakit perut. Ketika sibuk nak balik rumah cepat-cepat, terlupa parking kereta area mana. Setelah hampir 30 minit berjalan-jalan, baru teringat sebenarnya ada catat dalam handphone. Keluarkan handphone untuk check dalam draft, baru teringat, handphone bateri mati. Dem!

Jumpa jugak kereta, betis kaki dah sakit-sakit.

Balik rumah bukak handphone aku terima mesej ni :

"Kau kat Alamanda, kan sekarang?"

Malang sekali lagi, sebab orang yang hantar mesej tu adalah orang yang aku tunggu sejak sekian lama. KAU, sila tegur bila nampak aku! Tidak kira siapa saja di sebelahku!! Cis.


Nota kaki :
- Esok kena bangun awal, kursus perkahwinan 2 hari.
- Sesiapa yang nak sewa bilik, sila text aku. RM160 (+api, air). Puncak Jalil 4 bilik.

1 orang telah menjerit:

Anonymous said...

Salam Hawa. Ini rupanya URL baru awak. Aduhai. Puas saya cari hari tu.

Kelakar la cerita ni Hawa. Siap boleh lupa tempat parking. Lagi geram, phone mati. Haha.

May 2nd ye? Melepas la kami semua Hawa oi... :'(

Insya Allah nanti ada hadiah menyusul pengganti diri ;)

 
Who links to my website?
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Great Morning ©  Copyright by Grief . NOT . Hawa . | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks